Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Új Aura-Soma üveg született 2020.12.14-én

aurasomab119.jpgÚj Aura-Soma üveg született: B119 Narancs/Mélymagenta

article preview

Ceres

B119 - Narancs / Mély Magenta

Született 2020. december 14-én 11:45-kor

 

A 20-as számnak különös jelentősége van ebben az évben, az Aura-Soma 20-as üvege a Csillaggyermek. Egy bizonyos értelemben ez az üveg a gyermek nehézségeit is képviseli, a sokk és traumák hatását, az idővonalon minden nehézséget, elődőktől és kapcsolatokban is.

Amikor a Csillaggyermekre tekintünk (B20), akkor egyúttal figyelembe vesszük Sandalphont (B98), a 20-as visszaútját, és a fordítottját, Echot (B118) is; van egy érzés, hogy Ceresben van valami nagyon fontos lehetőség a fordulatra. A vörös/lila B19 mindig emlékeztet George Harrison dalára, “Élni az anyagi világban”. Ez majdnem olyan, mintha a bolygón mindenki ezzel a kihívással találkozna. Hogyan éljünk az anyagi világban 2020-ban? A teljes megértésünk megváltozott és kétségbe vonódott.

Ott van a fizikai mentő is a 19-ben, az 1, megmutatva, minek kell történnie, hogyan is van az, hogyha valami mást akarunk, akkor felelősséget kell vállalnunk akár a fizikai szinten, akár abban, amit manifesztálni választottunk.

Csak röviden nézzük meg a 11/89 –et is, amely nyilvánvaló kapcsolat a szinek szintjén (vörös /mély magenta) ezt nevezzük “Energia Mentő”-nek, és kétségtelenül Ceres –t is úgy hívjuk majd, hogy “Sokk Mentő”. Nézzük, hogyan is lehet segítségünkre az idővonal gyógyításával kapcsolatban, mind önmagunk számára ebben az életben, mind a genetikai, vagy ősöktől származó ok-okozati tényezőket tekintve, amelyek ebbe a helyzetbe hoztak minket, amiben most vagyunk, és amelyet át kell értékelni.

A magok, amelyeket a múltban ültettünk, amelyek ahhoz a helyzethez vezettek, amivel most szembenézünk. Ez az üveg hatalmas lehetőség a sokk és trauma gyógyításában, nemcsak azok számára akik ebben az időszakban élnek, de azáltal is, hogy képessé válunk a fény és boldogság magok elültetésére azok számára, akik majd jönnek. A 11 mindig egy kapu, a 11-el kezdődő sorozat kiteljesedve a 110-től a 119-ig, kaput kínál nekünk. A 119 a meditáció (9) mélyebb szintje, az éberség és tudatosság mélyebb szintjének kell lennie, hogy a gyakorlással éleselméjüségre tegyünk szert. Hogy megmentsük magunkat az idővonalon megszólaló ébresztő óra közepén. A meditációk, amelyeket az elmúlt hónapokban megosztottunk az Aura-Soma hálózatban, mind hozzájárulnak, hacsak kis mértékben is, a megoldáshoz. A lehetőség, amelyet a felismerések során nyerünk az, hogy ami bennünk van, a fény forrásává válik. Mivel a 119 kapcsolódik a 10-es Csillaghoz, ez azt jelzi, hogy lényünk mélyebb aspektusával van dolgunk, amit úgy is tekinthetünk, mint a harmadik testet. Ami a gondolkodás (9. csillag) és az érzések (11.csillag) mögött van, az a Lényünk. A 10. Csillag az oksági természetről is szól, “ki mint vet, úgy arat.” Ez egy igen szorosan Cereshez kapcsolódó téma, ő az Aratás Istennője és a magok gondozója és elültetője.

Minden gondolat és minden érzés egy frekvenciát hordoz, valaminek a magját, ami azután megjelenik a világban, hogyan lehetséges, hogy azokat a növényeket termesszük, amelyeket szándékainknak megfelelően igazán akarunk, és ne a tudattalan manipulativ tendenciák szerint.

Ceres a római mitológiában az anyai szeretetként, az anyai törődésként ismert. Hogyan gyógyíthatjuk Ceres létrejötte által az anyával való kapcsolatot, az anya itt lehet mind a fizikai anya, mind a Föld lénye, Gaia. Ez a kapcsolat kiemelkedő fontosságú a jövő számára, ahogyan a legmélyebb boldogság (narancs) akkor jöhet létre, ha megértjük ezt a kapcsolatot, amit ő kér tőlünk. A mély magenta az alsó részben is egy jelzés arra, hogy milyen kritikus időszakban vagyunk jelenleg, a mély magenta az összes színt tartalmazza, a fentről jövő szeretet és a kis dolgok szeretete lehetőséget ad számunkra, hogy mindezt a Narancs teljességéhez hozzuk.

Mondhatjuk azt is, hogy a 119-ben a 20 egy másik vonatkozását is látjuk, az Istennő (2) spirituális mentőjét (0), igen különleges Ceressel kapcsolatban az, hogyan kell törődni önmagunkkal mindenek előtt és megtalálni önmagunkban és önmagunk számára az anyai szeretetet, hogy megtaláljuk az anyai magot, hogy ápoljuk, ami bennünk szeretetlen.

Ott a fény az alagút végén, ahol a kapcsolataink idővel megváltoznak, ha habozás nélkül belépünk a pillanatba. Minden pillanat lényegében szabad, és csak az rontja meg a pillanat energiáját, amit a pillanatba hozunk a múlt mintáiból vagy szellemeiből. Ceres lehetőséget kínál nekünk az elengedésre, hogy vigasztalást találjunk Uriellel, (a 19 visszaútja a 97), hogy világosságot leljünk a bennünk lévő bölcsességhez.

Ceres, Saturnus és Ops lánya, akik Titánok voltak, és azonos Demeterrel a görög mitológiában, a hat első Isten egyike volt, Pluto (vagy a görög mitológia szerint Hadész), Vesta (Hestia), Neptun (Poszeidon), Juno (Héra), Jupiter (Zeusz) testvéreivel.

A leghíresebb történet Ceressel kapcsolatban a lányáról szól, Proserpináról, akit Pluto elrabolt az alvilágba. Ceres, akit mélyen letört a lánya elvesztése, fáradhatatlanul kereste, ‘kötelességeit’ is elhanyagolva, ami szárazsághoz és éhinséghez vezetett. Ahogy megtudta, hogy lánya az alvilágban van, könyörgött, hogy eresszék el, Pluto beleegyezett, de csak évente 6 hónapra. Ez a kompromisszum eredményezi az évszakjainkat, a téli hónapok, amíg Proserpina az alvilágban van, és Ceres vágyakozik a lánya után, és a dicső, termékeny nyári hónapok jelentik Ceres kirobbanó örömét, hogy újra együtt lehet szeretett lányával.

Ceres védi a nőket az átmeneti állapotban, a kislánykortól a női létig, a hajadon élettől a házas életig és anyaságig. Cerest ismerjük annak is, aki segíti az elhunytakat a túlvilágra való áttérésben, a megfelelő rítusok mellett.

Az etimológia szerint ‘Ceres’ a ‘kerh’ –hez kapcsolódik, ami azt jelenti ‘törődik, jóllakat vagy táplál’.

Szeretettel és Fénnyel

Forrás: B119 - Ceres (aura-soma.com)