Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
article preview

Megőrizni a középpontot

rainbow-meditation.jpgHogyan őrizheted meg a középpontodat a nehézségek közepette is?

 

 

"Hogyan tudom a középpontomat megőrizni; avagy földelve és a szeretet/bőség érzéséhez kapcsolódva maradni?"

 

 

 

 

 rainbow-meditation.jpg

A válasz a következő:

"ÉPÍTS FEL MAGADBAN BELSŐ RUGALMASSÁGOT":

  • Válaszd a kedvességet és jóindulatot (erőszakmentességet)!
  • Válaszd a nyugalmat!
  • Válaszd a szeretetet a félelem helyett!

 


Mit is jelentenek ezek bővebben?

 

1. KEDVESSÉG ÉS JÓINDULAT (ERŐSZAKMENTESSÉG)

Kezdd saját magaddal.

  • Törődj magaddal fizikai szinten (sétálj, táplálkozz egészségesen, aludj eleget, meditálj, jógázz, használd a természet gyógyító erejét.).
  • Törődj a kapcsolataiddal (családoddal, barátaiddal, kollégáiddal, közösségeddel).
  • Törődj a pénzügyeiddel (engedd az áramlást a bevétel és kiadás között).
  • Törődj magaddal mentális szinten (ne hagyd magad befolyásolni a média által, és egyéb félelem és zűrzavar-keltők által).
  • Törődj magaddal spirituális szinten (kapcsolódj a Lelkeddel).
  • Legyél kedves saját magaddal! (Hogyan szűnhetne meg az erőszak a világban, ha saját magaddal nem vagy kedves és törődő?)

 

2. NYUGALOM

Lépj ki a "félelem és küzdelem gerjesztés" paradigmájából, és fogadd el, ami éppen van.

Használhatod ezt a mantrát: "Habár ez a szituáció most nem a legideálisabb, de elfogadom, hogy ez van ebben a pillanatban."

Ismételd ezt, - ha szükséges, akkor többször is- és lélegezz közben mélyeket.

 

3. VÁLASZD A SZERETETET A FÉLELEM HELYETT

Mielőtt bármit teszel, kérdezd meg magadtól: "A Szeretet vajon mit tenne?"

Ha nem tudsz valamit a Szeretet nézőpontjából tenni, akkor inkább NE cselekedj!

Ha a félelem és a stressz uralkodik el rajtad, akkor állj meg és lélegezz, fogadd el a helyzetet, menj vissza a 2. pontban leírt mantrához és tegyél valami jót magaddal (igyál egy teát, sétálj...stb). Ha egy magasabb nézőpontból tekintesz a szituációra és nem dühből vagy félelemből reagálsz, akkor teljesen másképp fogod látni. A félelem és a düh közben eltűnik és átalakul nyugalommá.

 

NE FELEDD: KEDVESSÉG, NYUGALOM, SZERETET

 

Készítettem egy rövid kis gyakorlatot, amit szeretettel ajánlok. Bármikor elvégezheted, ha szeretnéd a béke állapotát magadban visszaállítani.

Az alábbi linken találod a hanganyagot:

https://soundcloud.com/nettyterapia/belso-beke-gyakorlat-nettyvel

 

 

 

Profilkép

Utolsó kép

Archívum

Naptár
Április
2021
Ke Sze Csü Szo Va
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Elérhetőség

Fehér Pegazus Lélekút Egyesület

Dunavarsány

feherpegazusinfo@gmail.com

Statisztika

Online: 13
Összes: 1660654
Hónap: 26039
Nap: 908